Strategisk networking
Alle har et netværk og netværker – men mange oplever, at de ikke opnår de resultater, som de har sat sig for, og at de rent faktisk ender med at spilde en masse tid. Det kan skyldes, at de griber det forkert an.
Evnen til at netværke er altafgørende for både personlig og kommerciel succes. Det gælder både bundlinjen, salg, branding, employee advocacy, trivsel, samarbejde, videndeling, procesoptimering og effektivitet.
At sætte fokus på networking skaber både forretning – men også faglig og personlig udvikling.
Alle kan blive dygtige netværkere – det handler først og fremmest om at blive bevidst om sin egen netværksprofil og derigennem arbejde målrettet med en strategi, der matcher denne profil.
Udbytte:
- Kompetencen til at netværke proaktivt, hensigtsmæssigt og strategisk
- En tydelig og stærk netværkskultur i virksomheden/erhvervsnetværket
- Stærk og klar brandingprofil
- Mulighed for at fordele netværksaktiviteter optimalt i forhold til medarbejderes netværksprofil
- Klare og effektive netværksstrategier
- Mere salg